وبلاگ شخصی یاسر بابایار

وبلاگ شخصی یاسر بابایار

وبلاگ شخصی یاسر بابایار

وبلاگ شخصی یاسر بابایار

ماشین مجازی VMware

يكشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۶ ب.ظ

VMware

مجازی سازی یکی از تکنولوژی های نوظهور در دنیای IT می باشد، دانش و تکنیکی که با استفاده از آن می توان بر بسیاری از مشکلات و موانع موجود در عرصه زیر ساخت ها (نرم افزاری و سخت افزاری) فائق آمد و راه را برای توسعه پایدار و به وجود آوردن شرایط مناسب برای کسب و کار (Business) به بهترین نحو فراهم آورد.

کاربردهای مجازی سازی (Virtualization) آنچنان گسترده است که نه تنها متخصصان و کارشناسان حوزه IT بلکه بسیاری از افراد در رشته های غیر مرتبط با کامپیوتر و IT نیز از آن بهره مند می گردند.

مجازی سازی فناوری است که به کمک آن می‌توان اجزاء فیزیکی یک رایانه را به کمک نرم افزار ، مورد اشتراک تعداد بسیاری سیستم عامل قرار داد که همگی آنان در یک لحظه و به طور همزمان روشن و قابل استفاده و در حال کار باشند .

در مجازی سازی محیطی برای استفاده و دستیابی به واقعیتی که به صورت مجازی سازی شده برای شما طراحی شده است ارائه می شود ، مجازی سازی تکنولوژی است که به واسطه کارکرد و منطق خاصی که در طراحی خود دارد واقعی به نظر نمی رسد ، ولی دارای کارکردی واقعی است

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی